Vul hier de voornaam in.

Vul hier de achternaam in.

Vul hier het adres in.

Vul hier het telefoonnummer in

Vul hier het E-mailadres in.

Vul hier de geboortedatum in.

Vul hier de geboorteplaats in.

Vul hier het rekeningnummer in.

Vul hier naam kaarthouder in.

Vul hier het geslacht in.

Bent u eerder lid geweest?

Hoeveel gezinsleden zijn al lid bij VVT?

Wilt u spelend lid of niet spelend lid worden?

Zo ja, dan moet u eerst bij uw oude vereniging overschrijving aanvragen naar VVT.

Upload hier een pasfoto van het nieuwe lid.

Kies bestandWijzigVerwijder

Afzender verklaart de bovengenoemde gegevens naar waarheid te hebben ingevuld. Indien het de aanmelding voor of de afmelding van het lidmaatschap betreft vaan een lid jonger dan 18 jaar dient de ouder of voogd dit te verklaren. Daarnaast gaat u er mee akkoord dat er foto's gemaakt kunnen worden op het sportcomplex van VVT voor promotie doeleinden van de vereniging en gaat u akkoord met de geldende Privacyverklaring van VVT. Wij bewaren uw gegevens daarnaast voor historische doeleinden (bijv. reünie).

Vele handen maken licht werk,
VVT is volledig afhankelijk van vrijwilligers daarom vragen wij uw hulp en kan u zich aanmelden voor één of meerdere vrijwillige taken binnen de vereniging.

* = verplicht